Zarejestruj się »

Masz donos dla nas?
Dział: wideo, txt/gfx/audio, popularne               Kategorie: klasyka, wypadki, sport, auta, sex, gwiazdy, muzyka, reklamy, gry
 

Jak otworzyć auto za pomocą telefonu komórkowego?

Data dodania materiału: 88 miesiące temu

auto · telefon · technika · włamanie

Dziecinnie prosta metoda.

Peggy Brown

Wszystkie filmy! »

dodaj komentarz

Pseudonim:

komentarze

Najnowsze  
Poprzednie Następne oglądasz 1 - 15 z 158
zgłoś odpowiedz gość gość 11:47 [01-01-2007]

dobre :D:D

zgłoś odpowiedz BAR-TREK BAR-TREK 11:52 [01-01-2007]

HEHEHE ZWALA

zgłoś odpowiedz rasdwaczy rasdwaczy 11:52 [01-01-2007]

faktycznie ciekawe;]

zgłoś odpowiedz beros beros 11:53 [01-01-2007]

jaki dobry motyw ide na miasto tylko niech mi sie telefon podladuje;p;p

zgłoś odpowiedz gość gość 11:59 [01-01-2007]

Mojego tak nie otworzy. Nie mam sterowania na pilota. ha ha ha.

zgłoś odpowiedz macek1987 macek1987 12:02 [01-01-2007]

eeeeeeeextra !

zgłoś odpowiedz adam,m adam,m 12:03 [01-01-2007]

ghjlghl

zgłoś odpowiedz Kominek Kominek 12:07 [01-01-2007]

I o co chodzi? Moze ktos wytlumaczyc?

zgłoś odpowiedz gość gość 12:13 [01-01-2007]

Cos mi sie nie wydaje zeby to była prawda.

zgłoś odpowiedz gość gość 12:14 [01-01-2007]

Bez sensu.....Zauważcie że drzwi otwiera motorollą a nie samsungiem i w ogóle inny facet

zgłoś odpowiedz Lekko skacowany Lekko skacowany 12:22 [01-01-2007]

CZy wy jestescie tacy glupi czy tylko udajecie ? W tym filmie nie chodzi o to ze otworzyl samochod komorka tylko o to ze jak inny koles do niego zadwonil i przystawil ten imobilajzer do komorki to jak ten kolo przylozy ta kome do auta to sie otworzy ...

zgłoś odpowiedz gość gość 12:41 [01-01-2007]

czyli co? zatrzasniesz klucze w samochodzie to wystarczy zadszwonic do chaty zeby ci zdalnie otoworzyli?

zgłoś odpowiedz rozlegle rozlegle 12:55 [01-01-2007]

Jesli to dziala, to strasnie mi sie nie podoba.

zgłoś odpowiedz gość gość 13:00 [01-01-2007]

dziwne chyba producent tego nie zamierzal.........o ile to wogole prawda bo komurka jest zupelnie inna i nawet tegosc mogl otorzyc pilotem bo go nie widzielismy

zgłoś odpowiedz gość gość 13:00 [01-01-2007]

ale głupieee;/

Poprzednie Następne oglądasz 1 - 15 z 158 Najnowsze