Zarejestruj się »

Masz donos dla nas?
Dział: wideo, txt/gfx/audio, popularne               Kategorie: klasyka, wypadki, sport, auta, sex, gwiazdy, muzyka, reklamy, gry
 

Legendarne walki Gołoty

Data dodania materiału: 95 miesiące temu

klasyka · walka · sport · gołota · boks

Więcej na www.demoty.pl.

bej-lo

Wszystkie filmy! »

dodaj komentarz

Pseudonim:

komentarze

Najnowsze  
Poprzednie Następne oglądasz 1 - 15 z 226
zgłoś odpowiedz pikachu pikachu 17:29 [14-06-2006]

szacunek dla Niego!!! Gołota jest naprawdę zaje..sty bokserem!!!

zgłoś odpowiedz Aliza Aliza 17:39 [14-06-2006]

No i wtedy to powstałą nowa jednostka czasu 1 gołota = 53 sekundy :]

zgłoś odpowiedz gość gość 18:08 [14-06-2006]

szaunek dla Ciebie!!! Pikachu jest naprawdę zaje...stym pokemonem!!!

zgłoś odpowiedz gość gość 18:09 [14-06-2006]

Posluchajcie go na koncu :D fajnie gada hehehehe

zgłoś odpowiedz viki viki 18:16 [14-06-2006]

ciec co sie nawet wyslowic nie potrafi kurnia co za wstyd ...

zgłoś odpowiedz gość gość 18:40 [14-06-2006]

tragedia....co za palant z tego Gołoty...

zgłoś odpowiedz gość gość 18:43 [14-06-2006]

co za jąkała LOL

zgłoś odpowiedz osmiornica zjada rekina osmiornica zjada rekina 18:59 [14-06-2006]

zgłoś odpowiedz jagoda jagoda 19:09 [14-06-2006]

ojeeej ... :(

zgłoś odpowiedz gosc gosc 19:13 [14-06-2006]

a moze by ktos z was przyjal taki cios od Tyson'a na morde, co? zastanowcie sie co piszecie,palanty!

zgłoś odpowiedz gosc gosc 19:14 [14-06-2006]

W domu jest to samo:( nie ma nic do jedzenia i picia,wiec tez gloduje, bo nie mam przy sobie kasy:( o co chodzi???

zgłoś odpowiedz gość gość 19:15 [14-06-2006]

ja tam Gołote szanuje. bardzo szkoda że tak sie to skończyło, ale i tak dużo zrobił w boksie.

zgłoś odpowiedz kazek od leopsa kazek od leopsa 20:11 [14-06-2006]

ludzie bez jaj golota jest zaje*****...te walki sa tego najlepszym przykladem :D:D:D

zgłoś odpowiedz gość gość 20:13 [14-06-2006]

jakbyś dostał tyle strzalow w lampe co on też byś sie pewnie jąkał.to akurat nie jest śmieszne.A ze psychicznie jest slaby i zrobil z siebie posmiewisko to co innego

zgłoś odpowiedz ziOOm ziOOm 21:03 [14-06-2006]

te teksty na dole
sa zajebiste !!!

Poprzednie Następne oglądasz 1 - 15 z 226 Najnowsze